Az erőszakos szuka

Még 18 sem voltam akkor kezdtem csak ismerkedni önmagammal. Állandóan kanos voltam mindig állt a farkam és amikor csak tehetem vertem mindig. Szüleim elváltak anyámmal éltem aki alig volt othon mindig dolgozott.Mire haza ért munkából addugra már aludtam. Annak ellenére,hogy 18 éves voltam hatalmas nagy vastag farkam volt. Nagy duzzadó makkal amiböl csak ömlöt a sperma. Állandóan fort a vérem es ha akartam ha nem vernem kellet mert ha nem szét durrantam bele fájdult a fejem szédültem. Igy naponta 3-4allkalommal is ki kellet vernem. Egyik ilyen iskola utáni alkalommal is alig vártam,hogy haza érjek be mentem a szobámba levetköztem és már állo farkam csak ugy duzzadt,hogy majd szét pattant.

Le últem mesztelenül az ágy szélére és huzogatni kezdtem. Amikor a családi nagy testü farkas kutyánk aki szuka oda jött le ültt elém és elkezdte nyalni a farkamat. A félelemtöl meghült bennem a vér és a farkam is le engedet félig. Mozdulni sem mertem féltem hogy megharap. Ö nyalta továb és nem tágitott. Amikor feleszméltem rá szoltam halkan és elhuztam a farkamat elöle. Amire ugy reagált,hogy rám morgot,és ki villantotta a fogat. Na ez elég volt ahhoz,hogy kussoljak és azt csináljon amit akar.Tovább nyalta a farkamat ütemesen nagy meleg nyelvével amitöl a félelem ellenére olyan jól esett,hogy lassan kezdet vissza keményedni a farkam. Pár perc alatt ujra mereven állt sött a nyalás miatt ami már akkor teljesen felizgatott és elviszitettem az eszem az élvezettöl majd szet robbant annyira megduzzadt.Ö csak nyalta és nyalta. Amikor már nem birtam tovább és elkezdet spriccelni belölem az ondó. De ugy és olyan sok ,hogy addig ilyet még nem láttam. A forró nedves nyelve elélveztetet akaratom ellenére. Minden csupa sperma lett én csak lihegtem ö meg nyalta fel a spermát minden honnan. De nem hagyta abba a nyalást és a félig lekokadt farkamat nyalta tovább. Amitöl hamar ujra kemény lett. Ekkor abba hagyta és fel állt és farát felém forditotta felemelt farokal. Nem értettem mit akar elsönek. Aztan vissza fordult megnyalta ujra és megint a farát tartotta oda hátra nézet és morgot egyet. És oda tolatott egészen közel a farkomhoz. Ekkor értettem meg mit is akar.0da nyultan ahol lattam ,hogy a bundája közül ki áll a szemérem ajkai. Megérintettem ami nagyon sejmes és forro volt. Simogattam és megéreztem benne a vágatott amibol nedvesség és nagy forroság szivárgot ki. Az egyik ujjamal elkezdtem keresgélni tapasztalatlanul a vágásban ami nagyon fdlizgatott még jobban és bele is csuszott az ujjam elöször egy kicsit aztán egyre bátrabban beljebb dugtam. Ahogy csuszott befelé ugy igazábol a hüvelyébe felefelé irányult és ugy ment bele a az ujjam.Bele borzongtam annyira jó érzés volt. Kihuztam az ujjam erre megfordult megnyalta az ujjamat és a faszomat is. Mordult rám egy nagyott és visszafordult. Teljesen a farkamig tolatot. Én is kiváncsi voltam érezni akartam a pináját. Oda illsztettetem ugyetlenül de néztem és a kupakom adaért a nyillásához. Egyik kezemmel irányitottam a faszomat. Éretem azt a forroságot és nedvességet a nyillásánál ahogy neki feszült. Nagyon nedves volt és nyálkás már addigra. Neki feszitettem és probáltam bele nyomni. Egy picit a hegye szét nyitotta a szemérem ajkakat de de nem ment tovább mert nagy volt a kupak. Ekkor erösebben kezdtem nyomni amitöl egy picikét beljeb ment.Markoltam erösen a farkamat és még erösebben nekei nyomtam amitöl nagyon nehezen de belement a kupakom és érezetem azt a.nagy forroságot. Ujjra neki feszültem és nyomni kezdtem befelé. Alig alig nehezen ment elöre ujjra és ujjra neki nyomtam és teljesen szétfeszitve repesztve nyomtam lassan befelé. Elképeszrö élvezet volt a forro pinájában benne lenni. Nyomtam és ösztönösen mozogtam lassan néha vissza beljebb amig a nagy vastag faszom teljesen szétfeszitve tövig bele nem ért. Ott éreztem az igazi izgalmat forróságot és hogy a makkom valami forronak neki feszül amikor befelé nyomom. Nagyon nagy élvezet volt. Elkezdtem benne mozogni kibe de éppen hogy csak meg mozdult benne annyira bele volt szorulva. Egy két centi ki be amit lwhetet mozogni. De ahogy basztam egyre jobban éreztem hogy kicsit enged és csuszosabb lesz. Pár perc után már jobban mozgot benne és valami nagyon sikos csuszos lett a pinája. Amikor már tövig betudtam nyomni és kibe huzni akkor a szuka maga alá huzta a farát és furcsa mod elkezdte mozgatni párzó mozdulatokkal ami éppen a faszomra mozgot rá még jobban.Nekem sem kellet több basztam a pináját egyre jobban be vadulva tövig lökve a nagy farkamat benne. Már egy pár perce igy dugtunk amikor éreztem hogy a szuka rahuzza magát a faszomra a pinája össze szorult és a teste töbször össze rándult. De egyben a faszomom ereztem a hogy lüktett a hüvelye. Amikor teljesen rászorult a faszomra szorosan a hüvelye és bele szurult a faszom . Se ki se be ugy beleszurult a huvelyébe. De ez annyira jó volt.hogy ahogy nyomtam neki én iß éreztem hogy elélvezek. És jött és spriccelt bele a pinájába én meg csak nyügtem és bele szédültem. Igy vesztettem ell a szüzességem egy tüzelö szukán. Kb 10 perc is eltel mire engedet annyit a pinája ,hogy kitudjam huzni belöle.ömĺöt belöle az ondóm amit rögtin le us nyalt utánna folytatta a farkamom. Az nap este még kétszer basztam meg és onnantól kezdve nem vokt olyan nap,hogy ne sexeljünk hosszu idön át. Amig el nem kapott egyszer anyám vele. De az már egy másik történet. Ami ugaz.