Szextörténetem Apámmal

Sziasztok laura vagyok, és a történetem úgy kezdem, hogy amit most megosztok veletek, az, szóról szóra megtörtént velem. Először is, hadd mondjam el, hogy apukámmal élek 10éve, mert anyukám 6 éves koromban lelépett. Most vagyok 16. De a story az 1évvel ezelőtt kezdődött, amikor hazatértem a suliból este 6kor, mert még edzésem is volt. A szobámba belépve le raktam a táskámat majd a pizsimet, és a törcsimet megfogva, elindultam a fürdőszoba felé. Az ajtót kinyitva, és belépve megtorpantam. Ott állt apám anyaszült meztelenül és a farkát huzibálta. Persze láttam már apámat ruha nélkül. SŐT! Sokáig koromig még fürödtünk is együtt, mert egyedül nem mertem. De a mostani látvány az más volt. Persze tudtam én, hogy mit csinál, és azt is, hogy anya óta senkivel nem volt együtt úgy, így magát kényezteti.

Nem mintha olyan sokat tudnék a témában mit mondami. Az én szerelmi életem, bár még csak 15 vagyok, egyenlő a nullával. Bezzeg az osztálytársaim lánytagjainak nem ez mondható el. Persze én sem vagyok olyan csúnya, sőt a kézilabdázásnak, és ott a sok edzésnek hála, és hogy elkezdtem kamaszodni, meg van a nyoma. Szép feszes fenék, tenyérbe illő mellek, és vékony, de sportos alkatom van. Egy hátrányom van csupán,hogy rettenetesen félénk vagyok, és a könyvek világában élek. De vissza a jelenbe! Szia Apa!- köszöntem Majd mit sem törődve a helyzettel, mert észre vettem az üres boros üveget, szóval apa megint ivott fürdés közben, kikerultem, és a mellék helyiségbe léptem ahol a kád volt található. Az előzőben van a wc, és a tusoló. Tudtam, hogy apa nem fog be jönni, így elkezdtem vetkőzni, de előtte megnyitottam a meleg vizet. Amikor kellőképpen megtelt, elzártam, és beleültem a vízbe. Kb hat perc múlva apum megjelent, törölközővel a derekán és leült a székre. Persze nem látott belőlem semmit a habok miatt, meg bele is feküdtem a vízbe. -Szerinted jól nézek ki kicsim? - kérdezte. -Persze Apu. De miért kérded? -Akkor mi baj velem? Tudtam, hogy megint rájött a depresszió. Mostanában mindig olyan komor, és szomorú, és most meg még a pia is rá tesz egy lapáttal. -Szeretnél beülni mellém a kádba? - kérdeztem.-Kiskoromban is itt vittatuk meg az élet nagy gondjait - tettem hozzá. -Nem. - mondta. - Annak az időknek már vége. -Ugyam. Gyere. -Legyen. - majd a törölközőt ledobva ő is elhelyezkedett a vízben. Beszélgettünk egy kicsit, majd kértem, hogy mint régen mossa meg a hátam. Hátha jobb kedve lesz tőle, mert kicsiként mindig elhülyéskedtünk rajta. Megfordultam, hogy apa a hátamat lássa, majd a kezemet hátra tettem, hogy megtámaszkodhassak. De véletlenül rossz helyre nyúltam. Megdermedtem, és ez a lélegzetemen is látszott, mert szaporán vettem a levegőt. Apám farkán tenyereltem. Az hagyján, de ennek hatására, gondoltam mivel egy ?női? kéz fogja meg duzzadt. Mindketten felugrodtunk, de ennek következtében, apám farka pont a popsim hajlatához ért. Hátulról egy mély ziháló lélegzést hallottam. Tudtam, hogy mi történik. Apám akaratlanul is megkívánt engem, ami nem is csoda, hisz kitudja, mikor volt nővel, most meg itt állunk teljesen meztelenül. Megfordultam. Ahogy néztem apámat, és pillanatra a himvesszőjét is, ami elég nagy (18cm) és vastag volt, elgondolkoztam, hogy mit is fogok tenni most. A felvilágositó órának hála, meg egy-két szóbeszédnek tudtam mi az a szex. Igy befejezve a gondolataim áramlását a kezemet az apám férfiasságára tettem. Meglepődött. -Kicsim te mit csinálsz? Nem szabad. -Apa. Azt nem szabad, hogy magad alatt legyél, és ostromold magad. Segíteni szeretnék valahogy, hogy megint elkezdj normálisan élni, és ahhoz ez kell. Szóval segíts te is, mert egyedül kevés vagyok.-dörrentem rá, amivel ugyancsak megleptem, és ellenkezni sem mert. Elkezdtem verni neki szépen lassan, majd egyre gyorsabban. -neeh..neehm...szabad-mondta, de nem érdekelt, majd bevettem a számba. Nagyot sóhajtott. Különben amúgy nem is tudom, hogy miért csináltam, csak valami ezt súgta. Elkezdtem szopni, és a kezemmel még rá segítettem. Hirtelen egy kéz nyúlt a fejemhez, és el kezdte mozgatni. Úgy látszik apa öntudatra lelt, és bekapcsolt a férfi ösztön, nameg az elfogyasztott alkohol is jatszik benne. Közben elkezdtem hörögni, mert elég mélyre is nyomta a számba. Majd egyszercsak nagy durranással apám elélvezet. Rettenetes sok sperma lövelt ki a számból, én meg mivel nem akartam megfulladni nagynehezen lenyeltem. Apám kivette a számból a cerkáját, majd igy szólt hozzám -Szeretnéd? -Én csak szeretnélek boldognak látni. - mondtam, majd leültem, és szétraktam a lábaimat, hogy a puncimhoz férjen. Apám elém térdelt, majd elkezdett ujjazni, majd nyalni is. Nagyon jó érzés volt. -Ahj, igen. - sóhajtottam teljes extázisba esve, majd kis idő múlva megfeszültem, megremegtem, és elkezdtem elélvezni. Életem első orgazmusomat, apámnak köszönhetem.