Terka bemutatta a vőlegényét

Amikor a testvérem Terka bemutatta a vőlegényét hirtelen szerettem volna meztelenre vetkőzni és nekiadnom a szüzességemet. Este lefekvéskor átjött az én szobámba meztelenül és elmondta,hogy délután lefeküdt a srácával és megkérte tanítsa meg mindenre aki megtanította legelőször is szopni. Már akkor amikor a számba tette a farkát nem voltam szűz és előtte mindketten megfürdettük egymást. levette a hálóingemet és így én is meztelenül álltam előtte ami nekem is fura volt,hiszen sose csinált ilyet előtte. Megsimogatta a melleimet megharapdálta majd lefektetett az ágyra és kinyalta a pinámat. Nagy nehezen abbahagyta amikor rászóltam,hogy ez undorító. Erre azt mondta legszívesebben behívná a lövőlegényét,hogy keféljen meg. Erre elzavartam.

Pár napra rá megismertem egy srácot aki annyira tetszett,hogy műár a következő percekben szerettem volna csókolózni vagy bármit csinálni vele. Soha ilyen érzés nem fogott el és amikor pár óra múlva elköszöntünk egymástól és csak egy puszit kaptam tőle amit én csikartam ki legszívesebben utána mentem volna,hogy tegyél magadévá.Amikor bementem a lakásba és a szobám ajtaját becsukva bezártam ,vagy másfél óráig zokogtam,mert azt hittem sose fogom már látni őt.

Két nap múlva megint találkoztunk és a sétálás közben egyszer csak odafordult felém és szájon csókolt. annyira jól esett,hogy abba se akartam hagyni. Kis idő múlva egy kis erdős részre értünk ahol találtunk egy eldugott padot és leültünk rá,majd az ölébe ültem és elkezdtem csókolni a száját,majd teljesen bedugtam a nyelvemet ami akkor vált gyönyörré amikor elkezdte szívni harapdálni a nyelvem tövét is ,majd elkezdte harapdálni. Mondtam neki ha ízlik harapja le nyugodtan mert annyira jól esek a csókolózása.

Közben a keze a térdemet simogatta majd elkezdett felfelé haladni és a combom tövénél állt meg majd észrevehette az átázott bugyimat mert olyan extázisba kerültem,hogy azonnal azt akartam dugjon meg.Közben észrevettük,hogy mások is sétáltak arra és felálltunk elmentünk másfelé. Megkérdezte mikor leszek hajlandó elmenni a szállására ,mert szeretne látni natúrba az egész testedet. Mondtam neki még soha senki előtt nem vetkőztem le kivéve az anyámat és egy hónapja az orvosom amikor megvizsgált.

Csak nem vagy még szűz kérdezte és én közöltem vele,hogy az vagyok és szeretném a nászéjszakáig megtartani a szüzességemet. Közöltem vele,hogy nagyon,de nagyon szeretlek és hajlandó vagyok levetkőzni előtte meztelenre is, de nem akarom a szüzességemet elveszíteni,mert azt a nászéjszakán szeretném odaadni a férjemnek vagy neked,ha elveszel feleségül és viselhetem a nevedet. Tudom,hogy nagyon kevéssé ismerjük egymást, de nem szeretnék a testvérem sorsára jutni akinek már legalább vagy hatvan vőlegénye volt, de egyik sem vette le.ás már ott tart,hogy a száját és a segge lyukát is sokszor használják a fiuk örömszerzésre

Légyszíves kísérj haza mert szeretnék hazamenni és már sötét van és nem szeretném,ha itt az erdőben valakik letámadnának. Erre megcsókolta a számat mire elrántottam a fejemet és megfogta a kezemet és közölte akkor hazamegyünk hozzátok. Végigsírtam az utat bár sokszor meg akart csókolni és beszélni hozzám,de meg se hallgattam.Amikor felfedeztem egy ismerősömet kértem kísérjen ő haza azt válaszolta elviszlek hozzám,mivel a hugicád becsapott és én hoppon maradtam.a srác hazakísért el akart tőlem köszönni és amikor meg akarta csókolni az arcomat pofon vágtam,majd beszaladtam a lakásunkba.

Utána elmeséltem a szüleimnek miért sírtam mire azok kinevettek,hogy ha tényleg meg akart volna erőszakolni amit nem hittek akkor biztosan nem kísért volna hata. Eltelt egy hónap mikor megint összefutottunk és bemutatták nekem megint az egyik ismerősöm és ekkor megfogta a vállamat és hátradöntve megcsókolta a számat.

Erre el kezdtem verni a hátát meg a kezemmel csipkedni a nyakát,mire lefogta a kezeimet és csak tovább csókolt. Vagy harminc percig csinálta ezt akkor elengedett és szerencsémre fogta a derekamat,mert különben hanyatt estem volna. Nagy tapsot kaptunk,de alig vette el a száját az enyémről megfogtam a fejét és rögtön én csókoltam meg. Majd odasúgtam a fülébe,hogy nagyon sajnálom,de én vagyok a hülye, mert elzavartalak. Utána még fél évig csak sétáltunk és sokszor volt nálam a szobámba is és amikor le akartam vetkőzni neki nem engedte.Mondta majd ő, d majd a nászéjszakán.Sokkal jobban szeretlek minthogy bármire kényszerítselek. Alig hagytuk abba a beszélgetést és kopogtak,majd bejött a szüleim és meghívták a szerelmemet szombaton délre ebédre.

Majd folytatom,mert végre találtam egy helyet ahová le lehetett ezeket a sorokat irni.