Meghívtam egy négert Bözsinek

Vagy három évvel ezelőtt közösen mentünk fel a városba valamit venni.Szembe jött velünk egy néger koma és egy hirtelen gondolat alapján megállítottam és megkérdeztem elfogadna e tőlünk egy vacsora meghívást és utána egy partit.Jó este hétre várjuk. Mikor továbbmentünk a feleségem megkérdezte ez mire volt jó. Mondtam neki Te velem már vagy húsz éve nem dugtál és a korábbi néger srác dugott egy éven keresztül, de te kicseleztél,hogy ne tudjam meg és csak akkor dugtál vele amikor én nem voltam itthon. Szeretném látni hogy szeretkezel vele is és remélem van becsületesen nagy farka ami felér alulról a torkodba. Te nem vagy normális.

Mikor visszajöttünk a városból és közben kérdeztem nem akarsz fazon igazítást a puncid szőrzetén valami csinosra,mert van itt egy ilyen szalon és én kifizetem neked ezt. Nem vagy jó leszek neki így vagy menjen a picsába.Mikor két óra után hazaértünk mondta elmegy fürödni és ne jöjjek fel mert meztelenül fog kijönni a fürdőből és majd válogat a bugyiból is. Mondtam neki a selyem bugyidat vedd fel az alig takar valamit,ne a szokásos nagyanyád félét,mert elmegy tőle a kedve és én is csinosnak akarlak látni ahogy kihámoz a ruhádból. Miért te is ott akarsz lenni.

Persze hiszen azért is csinálom az egészet,hiszen olyan sok komával félreléptél már és Peti is megkefélt vagy harmincezerszer ,hisz naponta átjött éjszakai dugásra.Szeretném látni ahogy bekapod a faszát és leengeded a torkodra és majd a végén a szádba is engedi a spermáját és a többit beléd. Ha jól esett neki a tested akkor remélem még sokszor fogsz vele szeretkezni.Látni akarom ahogy a melleidet markolássza bekapja harapdálja és szívja Ha még a segged lyukát is kitágítva megbassza az csúcs lesz. Kurvát akarsz belőlem csinálni ,nekem azt már nem kell ezt már megcsinálták mások akik már 13 éves korod óta rendszeresen basztak amíg otthon laktál.

Estére megjött a srác és én fogadtam majd bementünk a lakásba . Mivel csak egy nadrágba és pulcsiba jött nem kellett kabátot vennie hiszen a szembe lévő házba lakott albérletbe.leültünk beszélgetni és közben lejött a feleségem a srác felállt az asztaltól és megcsókolta a feleségem arcát két oldalt,majd a nejem szájon csókolta. Evvel én nem számoltam. mikor a nejem meglátta az arcomat fogta és rám nyújtotta a nyelvét mosolyogva. Asrác leült ő meg a konyhába ment a kajáért. erre én is felálltam és mondtam neki Te csak ülj le majd én kiszolgállak benneteket. remélem már elkezdi a simogatásodat.Te tényleg meg akarod ,hogy dugjon ,persze és élvezni akarom ahogy nyomja beléd a farkát.

Hoztam levest majd szedett magának mindenki és amikor véletlenül odanéztem láttam hogy a felesége ruhája a combja tövéig fel volt tolva aminek már örültem. Mikor megettük a levest én összeszedtem a tányérokat és kivittem majd a levest is. Behoztam a krumplit a rizsát és a rántott hűst ,meg a savanyúságot. Persze ebből már mindenki saját maga vett és érdekes módon a néger gyerek felvágta a húst és csak fél kézzel evett, Persze hiszen a másik keze a feleségem bugyijába matatott,ezt onnan is vettem észre,mert amikor kellett neki a másik kéz előtte mindig lenyalta a kezét.

Lassan azt is majdnem mindet megettük és leszedtem az asztalt és behoztam a tésztát is. Persze már a kaja elején öntöttem mindenkinek egy deci konyakot ls a kajához sört. a tészta az krémes volt amit akkor láttam meg amikor találkoztunk,mert a néger kezében a tésztacsomag kinyílt és krémes volt a csomagba és ő mondta ez a kedvence. Mindenki vett belőle volt bőven. egész idő alatt szólt a zene és amikor megkajáltunk én leszedtem az asztalt és a másik szobába invitáltam a társaságot,hogy lehessen táncolni.

A néger gyerek vette a lapot és különben is amikor megjött és szétnézett a kertbe megkérdezte miért hívtam meg vacsorára. Mondtam neki úgy láttam tetszik a feleségem és akkor legalább az első alkalommal láthassam ahogy megkeféli. Már sokszor megcsalt, de már sajnos megszoktam és szeretném élvezni ahogy megdöngeti és megszoptatja a spermájával és egyébként is televerheti a punciját is,mert nem lesz gyereke már. Sajnos a húsz évvel ezelőtti négerek úgy meghágták,hogy ki kellett venni a méhét. Persze felkérte táncolni és közben a nejem a harmadik tánc után felkért engemet és megkérdezte tényleg látni akarod,hogy leudvarolja rólam a ruhát és megdug? Persze ez a leghőbb vágyam . Majd az kefélésetek közben megbeszélheted vele,hogy holnap egész nap annyit dughatsz vele amennyit akarsz hiszen a gyerekek csak holnapután este jönnek haza.remélem amíg nem lesznek ők itthon néha látlak benneteket is ahogy meztelenül az ölibe ülsz vagy szopod a faszát. Mintegy kúrva ? Persze. Nagyon élvezetes volt ahogy megbaszta a feleségemet .Sokkal jobban tetszett mint ahogy ezt filmen lehetett látni és másnap a hajnali órákban amikor elment és a feleségem kikísérte persze meztelenül még átszaladt az utcán és szájon csókolta a srácot a kapujába.

Mikor visszafelé jött éppen jött egy autó és megláthatta,mert lelassítva megállt és kereste a csajt aki meztelenül sétált sőt meg is kérdezte nem láttam hová szaladt be. Közben én megkérdeztem a feleségemet nem akarsz elmenni a komával.Erre nem is válaszolt.Másnap elővettem a kamerát és az egész sétát az udvaron és a lakásba felvettem sőt a kefélésüket is. Harmadnap elhozta a barátját és akkor is csináltam filmet hiszen akkor már ketten simogatták szoptatták kefélték és az egyikük a szájába nyomta a hosszú faszát a másik a pinájába.Nem sokkal utána meg az egyik a seggét baszta a másik a pináját. A srácok mondták tegyem le a gépet úgy hogy tudjon venni és menjek oda és szoptassam a feleségemet .Nagyon jó volt mert előbb engem szopott le majd utána mind a két néger srácot.

Mondtam is a néger gyereknek sajnálom hogy el kell utaznod mert a hét végén megint csinálhatnánk egy nagy orgiát. Mondta fél év múlva megint jön és akkor bepótoljuk ha ugyan addig a barátja és mások nem fogják elszeretni tőlem a feleségedet. Szóval nagyon örültem ennek a három napnak és a tömény baszásoknak.