Imádom ahogy fényképezik és basszák

Csodálatos leányzót ismertem meg a későbbi feleségemmel. Már a második nap amikor sétáltunk sikerült a melleit megcsókolnom és lehúzni a bugyiját amit aztán soha többé nem húztunk vissza. Igaz mindig mondta olyan kurvának érzi magát,mert így bugyi nélkül olyan mintha szégyentelen lenne és szabadon várja a férfiak farkát. Megkérdeztem erre hány férfivel volt már dolga mire válaszolt bár semmi közöd hozzá,de már túl vagyok a félmilliós farkan a tiedet is beleértve.

Minden nap azzal végződött,hogy mielőtt bement az albérletébe nekinyomtam az utcán egy ház falánál és megbasztam,majd a gecimet leszopta az aranyos leányzó.
Később amikor elmentünk egy hétvégére a Balatonra ismerkedni rengeteget mesélt magáról. Elmondta,hogy még egészen fiatal volt amikor megkefélték először és azóta a faluba ahol lakott lassan majdnem mindenki megbaszta,hiszen akár moziba ment el,vagy sétálni az erdőbe,vagy a srác lakására mindig az volt a srácoknak is és magamnak is a cél,hogy megbasszanak,mert egyre jobban szerettem a férfiak faszát.

Később amikor bekerültem a faluról itt sokan elhívtak és rengeteg fényképet csináltak rólam sokszor csak szólóba, de a legtöbbször valamelyik sráccal vagy lánnyal.Itt szoktam rá a lányokra is és nagyon szeretek pinát is nyalni, különö9sen akkor ha azt telelökték gecivel.A puncimat mióta létezem még sose borotváltam le bár már sokan akartak tetoválást tenni a szeméremdombomra.

Tegnap azért nem tudtunk este találkozni,mert a főnököm megint behívott délután háromkor és elmentünk kocsival egy másik kolléganővel és egy kollégával a főnöki rezidenciára és egész este tíz óráig felváltva basztak és nyaltak mint az állatok. Igaz később bejött a főnök két kutyája és mindkettőnket meghágattak velük,majd kinyalták a pinánkat. Mikor kitett az albérleti lakásnál kezembe adott egy borítékot amibe húszezer forintot rakott bele fájdalomdíjként.
Elmentünk a következő hétvégén a Balatonra ismerkedni egymással az ágyban is.Ez most jól fog jönni erre a két napra,mert nem akarom,hogy mindent te fizessél mindent, ha tiltakozol elmegyek és máshol keresek partnert a pénz elköltéséhez. Megkérdeztem tőle volt már máskor is ilyen ,mire közölte persze, de a koma tiltakozott és mire észbe kapott már el is tűntem és a következő hetet hat különböző társasággal töltöttem akik aztán kegyetlenül megbasztak és a gecijüket mind belém élvezték.

Hát jól bevásároltál velem. Imádom a farkadat és mindig azt szeretném,ha állandóan bennem lenne még utazáskor is. Lassan besötétedett és elmentünk kajálni. Felvett egy mellemelőt,mert sikerült rávennem,hogy inkább azt hordjon mint melltartót a 95-ös mellének,hisz így még blúzon keresztül is látni lehetett a szép formás és csúcsos melleit.Felvett egy vékony bézs színű blúzt,majd egy rövid szoknyát ami kétoldalt hat centire fel volt vágva és egy magassarkú szandált. Olyan bámulatosan nézett ki,hogy mindenki le akarta a kezemről csapni.Nagyon rendes volt,mert senkivel nem volt hajlandó elmenni táncolni se.

Mikor hazafelé mentünk odajött mellénk két ürge és mondta a magáét,mire visszafordultam, de addigra eltűntek mint a kámfor. Ajánlatot tettek neki a mai estére és az elkövetkezendő pár évre.Mondta is ezt sose szerette mert igaz,hogy nagy kúrva vagyok, de ha valakivel vagyok és az mint te is rendes vagy velem akkor kitartok mellette amíg együtt vagyunk. Persze volt már olyan srácom aki odaadott az apjának,majd utána a két öccse is megerőszakolt, de az ilyen szemét embereket már jól ismerem és igyekszem elkerülni őket.

Már alig vártam,hogy odaérjünk ahol volt a szállásunk és közben folyton a fenekét és a melleit masszíroztam. Neki is tetszett és a végén mire a házhoz értünk már az egyik kezembe volt a mellemelője a blúza és a szoknyája is. Mondta,hogy imád meztelenkedni és nála ez olyan pervez dolog.Tavaly az egyik barátnőjével elmentek Bulgáriába ahol egy kempingbe szálltak meg és a három hét alatt csak olyan srácokkal feküdtek le akiknek a farkuk minimum huszonöt centi volt. Őt megbaszta az egyik arab srác egy harmincöt centis fasszal,míg a barátnőjét aki már túl van a másfélmilliós farkan is egy török koma a negyvencentis faszát lökte bele és emiatt úgy el kezdett vérezni,hogy mind a ketten a közeli kórházban kötöttek ki.

Nagyon örül,hogy az enyém csak huszonnyolc centi,mert érni minden alkalommal,hogy teljesen kitöltöm és a szájába venni is tökéletesen beleillik. Ha lehet ne falcolj le tőlem. Igaz,hogy nagy kúrva vagyok és imádom a faszt, de megpróbálok hű lenni hozzád amíg együtt vagyunk. Ezen nagyon csodálkoztam,mert én semmilyen házassági ajánlatot nem tettem neki,bár néha elgondolkodtam a dolgon.Volt már korábban is kapcsolatom leányzóval aki aztán lefeküdt a nagybátyámmal és az unokaöcsémmel is, de azok a lányok még szüzek voltak mielőtt a farkam elé kerültek.

Mikor hazamentünk elvittem egy barátomhoz aki csinált róla vagy negyven felvételt színeset felöltözve,majd lassan levetkőzve és meztelenül is különböző pózokba széthúzott pinával is,majd úgy is hogy keféltem különböző pózokban és megitattam a gecimmel amit kiszopott az utolsó cseppig,majd tisztára nyalta a farkamat.Később a srác is elővette a faszát,hogy ezt is szopd le mire fel volt háborodva és én akkor már a szomszéd szobába voltam bezárt ajtók mögött és öltözködtem. Ez a dolog meg volt a sráccal beszélve,hisz tudta srác arról mekkora kurva a csaj és kíváncsi voltam belemegy e. Pár napra rá a barátom a fotós megint megkörnyékezte, de most sem sikerült.

Mikor mondta nekem is mit akart a fotós barátom mondtam neki igazán kipróbálhattad volna,hiszen tudom,hogy neki is becsületesen nagy lőcse van. Mire szó nélkül elment és csak nagy nehezen sikerült kibékülnöm vele. Ekkor már teljesen bele voltam zúgva a csajba és már a gyűrűt készültem megvenni számára.A kibékülés után egy olyan hónap következett amikor már együtt éltünk és minden reggel úgy mentem el,hogy a farkam nem állt fel,nehogy másnál keresgéljek valamit.

Végül megkértem a kezét amikor igent mondott vagy másfél órán keresztül zokogott az örömtől, hogy mégse dobtam hanem vele akarok élni. Az esküvő után nászútra mentünk ahol sokszor megadtam neki a lehetőséget,hogy megcsaljon, de végül is megkérdezte azt akarom,hogy elmenjek. mert folyton olyan helyzetbe viszem ahol mindenki meg akar baszni és úgy látom neked is ez a célod. Én mielőtt elvettél feleségül és amióta téged ismerlek már a főnökömön kívül nem voltam senkivel, de azt eddig is tudtad. Ha ezek a célzások arra mennek ki,hogy megint mindenkivel keféljek akkor felcsináltatom magam velük és a gyereket a nyakadba varratom,majd lelépek és elmegyek külföldre kurvának.

Ha ezek többé nem lesznek akkor együtt maradunk és addig nem foglak megcsalni amíg te sem keresel másik nőt magadnak.Persze ez nem sokáig lett így de azt már a legközelebbi alkalommal írom le mert sajnos most mennem kell.