A barátom teliverte a nejemet

Mióta elvettem a leányt akivel összeszűrtem a levet alig vártam,hogy valaki jól megbassza. A nászutunkon többen is megbaszták az örömére, de én csak később értesültem róla sajnos. Az egyik alkalommal amikor a nejénél voltunk észrevettem,hogy a feleségem intett a barátomnak,hogy dugja meg.Szerencsémre megláttam és reggel amikor felébredt véletlenül meglökött és így én is felébredtem,de úgy csináltam mintha még aludnék. Amikor aztán a barátom lefeküdt a feleségem helyére és felhúzta a rövid hálóingjét a nagy seggéről lehúzta a bugyiját majd ráültette a feleségemet a segge lyukával a farkára. Ekkor felkeltem és én meg előröl dugtam meg az asszonyomat. A nejem mikor meglátta mit csináltam közölte,nem kurva ő mire megkérdeztem tőle akkor miért ültél a farkára a seggeddel a barátomra. Ekkor nem tudott mit mondani én meg ahogy mindig is akartam televertem a pináját és a száját gecivel. Utána kényszerítettem,hogy lenyelje a spermámat. nagyon tetszett.

Mikor leszállt a barátom faszáról a seggével abból folyt a geci és én elkezdtem nyalni majd kiszívtam az egészet és a pinájába kezdtem a nyelvemmel nyomni. Erre a barátom elkezdte baszni a feleségem pináját is, de közben én is kaptam a farkából,hiszen az én nyelvem is benne volt a nagy pinájába. A sikongatásokra bejött a barátom felesége és amikor meglátta mit csinálunk ő is betársult, de úgy,hogy a farkamra ült és addig evickélt rajta amíg totál ki nem elégültem és tele nem ment a pinája a gecimmel. Fel volt háborodva és a seggére ütött a férjének amiért nem szólt arról,hogy mit akar csinálni. Hiszen téged is basztak éppen és én nem akartam megzavarni a srácot abban ahogy dugott mind a két lyukadba felváltva. Mikor a barátom teleengedte a számat és a feleségem pináját a geciével én leengedtem a torkomra és még megvártam amíg a feleségem pinájából is kicsorgott ami benn volt.Ettől a naptól kezdve két hétig mindig úgy feküdtünk le egy nagy ágyba,hogy egyikünkön sem volt semmi ruhadarab és még a barátom feleségének a néger barátja is ott volt. Persze nem sok alvás lett belőle.

Már régóta tetszett a barátom szerszáma és még gyerekkorunkba is sokat szoptuk egymást és mindig le is nyeltük egymás gecijét.Igaz akkoriban rengeteg olasz sráccal dugtunk is és őket is rendszeresen leszoptuk.Mi a középiskolában egy lakásban egy szobában laktunk és a háziak azok néha ki-ki ruccantak hol együtt hol külön külön és mindkét félnek voltak saját barátak akikkel keféltek. Én rákaptam a háziasszonyra aki a legjobban azt szerette ha a gecit nyelhette és imádott szopni, de a barátom faszától undorodott pedig a ő faszának a fején nem volt bőr,mert körül volt metélve.

Érdekes módon a feleségem mindig azokat a srácokat szerette legjobban akiknek a fasza fején nem volt bőr ,mert ilyenkor ha a seggét is baszták nem volt neki kellemes ha a fasz bőre piszkálta a segge vagy a pinája széleit. az albérletbe ahol laktunk a férj jobban szerette a barátomat mint a feleségét és nemegyszer amikor elkezdtek ketten baszni engem mindig beküldött a feleségéhez,mert közölte nagyon örül,hogy olyan lakói vannak akik használják és rendszeresen megbasszák a feleségét. Sokszor a barátaink unszoltak,hogy hozzuk őket össze a háziasszonyainkkal,mer szeretnének ők is bejutni a lába közé nagyon szívesen átengedtük nekik.

Ha aztán később amikor más megnősültünk akkor is valahányszor elmentünk ,vagy hozzánk jöttek el a barátaink sokszor éjszakára is cseréltünk asszonyt, de sok esetben már amikor valamelyik házaspárnál nagyobb gyerek is volt azokat is beengedtük a feleségünk lába közé. Az egyik ilyen alkalommal a feleségemet felcsinálta az egyik baráti házaspár két fiatal fia és nagy szerencsére,még idejében megtudtam,mert már nehezen akarták megcsinálni vele az abortuszt. A dokinak az volt a kérése,hogy előtte szeretne a feleségemmel eltölteni egy szabad hétvégét,aminek a feleségem nem nagyon örült. Végül ráállt de semmi köszönet nem volt benne,mert ettől fogva rendszeresen használták a doktorok a feleségemet és lassan már csak az orvosokkal kefélt és még azokkal akik jó pénzt fizettek neki.

Később pár évre rá két orvos elvitte franciába ahol egy kuplerájba használták őt majdnem egy fél évig,míg sikerült megtalálnom. Igaz,hogy addigra majdnem teljesen szétbaszták, de mivel még mindig szerettem hazahoztam segítséggel és egyik barátom feleségét is így segítettem hazahozni az araboktól.